top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLotus (Daphna) Lev

זה יקר מדי

השירות שלך, הייעוץ שלך, ההדרכה שלך,,,,, יקר מדי בשבילי.

 

יותר ויותר אנשים נחשפים לידע החדש של הצ'אקרות הלא הוא "העיצוב האנושי", The human design בעוד הידיעה הזו משמחת ומעודדת , יש יותר אנשים שמוותרים על היכרות עמוקה עם הידע בכללי ועם המפה האישית שלהם בפרט, משום שהם סבורים שהסכום עבור הדרכה יקר מדי.

לכן שמחה לחוד ומעשה בפועל לחוד.

.

בתחילת דרכי, גם אני לא רציתי להשקיע כסף בייעוצים ולימודים, חשבתי שלימוד דרך youtube   יו-טיוב , פודקאסטים, קריאה באתר אינטרנט רישמי של העיצוב האנושי או של מורים אחרים, יחסוך לי את הסכומים וייתן לי את הידע.

לא עבר זמן קצר והבלבול היה רב מהתועלת שבחיסכון.

הבנתי שאני צריכה לימוד מסודר ובתשלום הוגן. כך עשיתי. למדתי, השקעתי, היה לי נוח לשאול שאלות כי שילמתי עבור הזמן והמומחיות של המורה.

כן נעזרתי בפודקטסטים באתרים ובחומר חינמי, כדי להרחיב את הידיעות והבסיס, שלמדתי עם המורה שלי. היו לי כמה...

לאחרונה – יש פניות דרך האתר שלי לקבל מפה בחינם עם הסבר קצר – סוג של "טעימה" כולם ללא יוצא דופן אומרים : (להלן מיקס תגובות שעשיתי)

 "ואוו כמה זה מעניין ונפלא, התאור שלך מדוייק עבורי, אני אכן חווה את המצבים שתיארת, יש לי הרבה שאלות על איך להתמודד עם העיצוב שלי, איך אפשר להשתמש בידע כדי להצליח בעסק? אני חווה קשיים בשיווק, בעמידה מול קהל, יש לי עניינים בזוגיות ופחד מעימות, נראה לי שאני לא מבינה עד הסוף את הילד שלי, ללא הכוונה הוא ילך לאיבוד, פניתי למספר יועצים ואף אחד לא דייק, כמו מה שכתבת לי, הידע מהדהד לי ומרגיש לי כנכון, אני מעוניין לדעת יותר, האמת אני נמצאת בצומת דרכים בחיי אני חושבת שהעיצוב האנושי יכול לעזור לי..."  הרשימה עוד ארוכה.


כמה עולה ייעוץ אישי ? אני אומרת/ כותבת את הסכום.

רוב האנשים אומרים לי :

המחיר יקר מדי, אוי הלוואי שהיה לי סכום כזה, התקציב לא מאפשר, יש לי הוצאות רבות החודש, נראה חודש הבא, אני נמצאת ב-לופ, מצד אחד העסק שלי לא מכניס אז אני לא יכולה להשקיע ומצד שני אם אני לא אשקיע הוא ימשיך לא להכניס, תגידי--- יש הנחה לסטודנטים, לפנסיונרים, לאישה חד-הורית, אני כבר 3 חודשים לא עובדת, אוי אני צריכה להתייעץ עם הבנזוג שלי, אם אשתי תשמע היא בטוח תתחרפן, אני ממש לא יכולה להוציא על עצמי סכום כזה, ולא מדובר בפגישה אחת נכון? תגידי את לא חושבת שהגזמת עם הסכומים האלו? מי יכול להרשות לעצמו בימים כאלו, את בטוחה שלוקחים את הסכום הזה על פגישה און-ליין, זה לא שאת איזו פסיכולוגית, ועוד....

 

שמעתי ש צ'אט GPT יודע את כל התשובות שבעולם אז שאלתי אותו מה לעשות:

תגיד חבר, מה לעשות אם אומרים לי "הסכום שלך יקר מדי"

להלן התשובה המפורטת – בואו נלמד משהו חדש

 

When someone says "it's too expensive" about your consulting service, you can respond in several ways, depending on the context and your relationship with the person. Here are some possible responses:

 

1. תבליטי יתרונות, הדגישי את הערך שהבנאדם יקבל מהפגישה:

"אני מבינה שהייעוץ עלול להיראות כמו השקעה משמעותית מראש, אבל הרשה לי להדגיש את הערך שתקבל מהמומחיות שלי. האם תרצה שאעבור על היתרונות והתוצאות הספציפיות שאתה יכול לְצַפּוֹת?"

 

Highlight Value: "I understand that it may seem like a significant investment upfront, but let me highlight the value you'll receive from my expertise. Would you like me to go over the specific benefits and outcomes you can expect?"


זה סעיף יפה ומעניין, אני ממש עושה את הבלטת היתרונות בהודעה ראשונית, שאני שולחת למתעניין יחד עם פירוש קל של מפת האישיות והסבר על הצ'אקרות.

 

2. להתייחס לחששות: "אני מעריכה את הכנות שלך. האם תוכל לעזור לי להבין אילו היבטים של התמחור מעסיקים אותך? זה יאפשר לי להתאים פתרון שיענה הן על הצרכים והן על התקציב שלך."


Address Concerns: "I appreciate your honesty. Could you help me understand what aspects of the pricing concern you? This will allow me to tailor a solution that meets both your needs and budget."


צ'אט יקר וחכם, אין לי סבלנות להתייחס לחששות של המתעניינים, אני עלולה למצוא את עצמי שקועה עמוק בתוך סיפורי חיים של אנשים, שהם כמובן מלאי חששות, ועכשיו גם יצפו ממני לפתור להם את החששות ועוד להתאים עבורם את התקציב? אוי לא וממש לא. מי שחושש להשקיע בעצמו ובחייו אינו התדר שלי.

 

3. הצעות חליפיות / אלטרנטיביות: "אני מבינה לחלוטין שהתקציב הוא שיקול. האם יש תחומים או היבטים ספציפיים של שירות הייעוץ שלי שאתה מעריך ביותר? ייתכן שנוכל להתאים את ההיקף כך שיתאים לתקציב שלך תוך כדי השגתך מטרות". 


Offer Alternatives: "I completely understand that budget is a consideration. Are there specific areas or aspects of my consulting service that you value most? We might be able to adjust the scope to fit your budget while still achieving your goals."


אני מבינה לגמרי שללמוד על המפה שלך זה יקר, ולהיות מי שאתה לא זה גם עולה לך ביוקר, האלטרנטיבה שיש לי להציע היא ללמוד בקצב איטי, פעם בחודש פגישה.

 

4. דוגמאות של אנשים אחרים : "למרות שההשקעה הראשונית עשויה להיראות גבוהה, רבים מהלקוחות שלי מגלים שהתשואות שהם מקבלים עולות בהרבה על העלות. האם תרצה לדון בכמה מקרים או דוגמאות לאופן שבו שירות הייעוץ שלי סיפק החזר משמעותי על השקעה עבור אחרים?"


צ'אט יקר, אני שוב נאלצת לא לקבל סעיף זה, אין מצב שאני מעבירה זמן שכנוע של בנאדם, על ידי דוגמאות של אנשים אחרים, זו אחריות שאינה מדוייקת לי. אפילו שמישהו אחד ממש הצליח לשנות את חייו בעקבות הייעוץ שקיבל ממני, אין ערובה שמישהו אחר יגיע לאותו שינוי או שינוי בכלל, הייעוץ זה עניין כל כך אישי.


 . Showcase ROI : "While the initial investment may seem high, many of my clients find that the returns they receive far outweigh the cost. Would you like to discuss some case studies or examples of how my consulting service has provided a significant return on investment for others?"


5. תדגישי איכות: "אני מבינה לחלוטין את החשיבות של קבלת תמורה לכספך. שירות הייעוץ שלי נועד לספק תוצאות באיכות גבוהה וחוויה אישית המותאמת לצרכים שלך. הרשי לי להבטיח לך שההשקעה שווה את זה."


צ'אט יקר יודע הכל, תשמע, אני לא מוכרת מכונית שמביאה תוצאה, השירות לא נועד לספק תוצאות, אולי כן חוויה אבל תוצאה? לא. חוויה אישית כן- מותאמת לצרכים ... לא בטוח.

כל כך הרבה אנשים באים לייעוץ של העיצוב האנושי כדי שאגיד להם "רק דברים טובים", אך לא תמיד זה המצב, כל כך הרבה פעמים אמרתי לג'נרטורים לא ליזום ולפרוג'קטורים להוריד קצב, האם הם אהבו את זה? ממש לא! היה להם צורך הפוך, שמישהו יבוא ויגיד לה – תעשי לוח חזון ותקבלי את בית חלומותייך, תעשה מדיטציה בה תחלום על הקידום שלך והנה הוא בא.

האיכות היחידה שאני יכולה לאשר היא שאני תמיד אומרת את האמת.


Emphasize Quality: "I completely understand the importance of getting value for your money. My consulting service is designed to deliver high-quality results and a personalized experience tailored to your needs. Let me assure you that the investment is worth it."

 

6. לנהל משא ומתן: "אני גמישה ופתוחה למצוא פתרון שיתאים לשנינו. האם יש מקום למשא ומתן במסגרת התקציב שלך? בוא נראה אם נוכל למצוא מכנה משותף".


צ'אט יקר יודע הכל, אני גמישה קצת ביוגה, גמישה הרבה בנוגע לשינויים של הרגע האחרון הקרויים בארצנו בעברית בל"תם, ויש הרבה כאלו, אך גמישה בתימחור?   לא.

גמישות בתמחור פותח פתח לדיונים, התכתבויות, בכי וקורבנות, תאמין לי צ'אט יקר אני לא שם.


  Negotiate: "I'm flexible and open to finding a solution that works for both of us. Is there room for negotiation within your budget? Let's see if we can find common ground."

 

7.  למד על העלויות : "אני מעריכה את הדאגה שלך. הרשה לי לפרק את העלויות עבורך ולהסביר מדוע הן מה שהן. זה עשוי לתת לך תמונה ברורה יותר של הערך שתקבל עבור ההשקעה ."


סוף סוף משהו מעשי שאני ממש מסכימה איתו.

אתה שומע.... אז ככה, התחלתי ללמוד בשנת 2014 היום 2024 בדיוק 10 שנים אני לומדת, לקחתי קורסים יקרים, השקעתי שעות בלימוד חומר באנגלית, חקרתי מלא מפות, ראיינתי מלא אנשים, לימדתי הרבה חברים, התאמנתי המוווון שעות אפילו בלי לספור.

מספיק מפורק או לפרק עוד? גידלתי 3 ילדים לפי העיצוב שלהם, הלכתי ודייקתי את עצמי לעיצוב שלי, פירקתי חברויות קשרים עם אנשים שלא יכלו לשאת את עצמי האמיתית, כדי להיות נאמנה לעיצוב שלי.

כל זה.... המומחיות הזו, זה מה שנכנס לתמחור שלנו.


Educate on Costs: "I appreciate your concern. Let me break down the costs for you and explain why they are what they are. This might give you a clearer picture of the value you'll receive for the investment."

 

8. הצע ניסיון או דוגמה: "אם אינך בטוח לגבי ביצוע ההשקעה, מה דעתך לנסות תחילה חלק קטן יותר משירות הייעוץ שלי? בדרך זו, תוכל לחוות את הערך ממקור ראשון לפני שאתה מתחייב במלואו שֵׁרוּת."

עוד רעיון מדהים של הצ'אט, שאותו אני נותנת לפני הכל, עוד לפני שמדובר על המחיר, אני יוצרת עבורך מפת אישיות לדוגמא, ובה הסברים קלים ופשוטים שמהווים רמז וטעימה לפגישה, לידע ולשיטה.


Offer a Trial or Sample: "If you're uncertain about making the investment, how about trying out a smaller portion of my consulting service first? This way, you can experience the value firsthand before committing to the full service."

 

את העצה הבאה של הצ'אט חמוד והנפלא, אני לא בטוח לוקחת, רוב הפעמים כשאומרים לי יקר מדי, אני אומרת "אני מבינה". כי באמת הייתי שם. לא ממשיכה את הדיון. כשיהיה לך תבואי אלי. אם את רוצה לחפש מישהו זול, גם יש, יש אפילו בחינם.


אנשים מתרגלים יוגה על מזרנים פשוטים ולא מתאימים, המזרנים מחליקים מהרצפה והתנוחות יוצאות לא מדויקות,  יש מי שמשקיע וקונה מזרן טוב ואיכותי. רק אז הוא מבין כמה היוגה שונה ומהנה.

מה ההבדל כשהולכים לטייל בהרים, עם נעלים טובות או עם נעלי גומי של ים?


Remember to maintain a positive and understanding tone in your response, and be willing to listen to their concerns and address them accordingly.

זכרו לשמור על טון חיובי ומבין בתגובתכם, והיו מוכנים להקשיב לחששותיהם ולטפל בהם בהתאם.

זהו... שלא.

 

בקיצור ולסיכום: תודה לצ'אט ותודה לכם שהתעניינתם, גם אם לא המשכתם.

 

ממני לוטוס לב


בתמונה קבוצת משקיעות בעצמן, נסעו להוואי ובין היתר תרגלו יוגה, האם זה יקר מדי? צילום הילה לוי


יוגה בהוואי
יוגה בהוואי

11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
חזרה לעמוד ראשי
bottom of page